(iOS) Esports Life Tycoon | Manage your esports team koder for flere edelstener
Mar 8, 2022 0:55:41 GMT
Post by lhakocstamadclean on Mar 8, 2022 0:55:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Esports Life Tycoon | Manage your esports team ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Esports Life Tycoon | Manage your esports team IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Esports Life Tycoon | Manage your esports team 2022 version ▞▞▞
Tiden stopper opp når noen besøker huset mitt
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Simülasyon azaa
Likte spillet helt til jeg fikk 1b følgere, er det ingenting tidligere? Legg gjerne til flere
Resultatskjermen for opptjente penger er alltid buggy og veldig laggy, jeg må vente til den tømmer seg selv
Det er ikke bra. Nesten skjønt! Når du har fullført introen, har du gjort alt. Det er bokstavelig talt ingenting med dette spillet. Du velger dine spillere skyll og gjenta. På en eller annen måte blir spillerne dine skadet? Lønns- og økonomisystemet gir bokstavelig talt ingen mening. Og til slutt... insektene. Herre, det er så mange insekter. Jeg har tapt kamper fordi jeg ikke kan klikke på en knapp.
Når "Det er noen..."-arrangementet er det nesten umulig å få menyen til å vises hvis du ved et uhell ignorerte den første gang den dukket opp. Tilfeldig banking rundt personen i 5 minutter fungerte for meg i begynnelsen, men nå gjør det ikke det. Som en annen tidligere anmelder sa - spillet er tvunget til å sette på pause og gjøre det umulig å fortsette spillet. Jeg synes det er bekymringsfullt at en feil som bryter spillet fortsatt ikke har blitt fikset selv om den ble erkjent i en annen anmeldelse 5 måneder tidligere...
Utmerket spill. Rettet feilen som hindret meg i å fortsette når en fremmed kom til eiendommen.
Spillet ditt feilet. Noen ganger kan ikke klikke på kjemi og andre elementer. Virkelig fortsatt ingen svar fra dere utviklere? Spillet ditt er ikke gratis, og du bør bry deg mer om dette.
hvorfor så etterslep dette spillet??
Bare ikke gøy.
Clunky, ikke verdt det for mobil
Dette er et morsomt spill, men kan ikke oppgradere spillhuset mitt slik jeg burde kunne. Fanen er nedtonet. Vennligst fiks dette, og jeg vil endre anmeldelsen min. Takk!
Det er en feil der det tilpassede karakterportrettet ditt tilbakestilles én gang i kampen. Kan være forvirrende hvem som er hvem. Tiden går for fort pauser hjelper, men det er fortsatt vanskelig. De turbaserte kampene i Manuel-modus går mot hva en Moba er. Det er ikke slik en kamp utvikler seg realistisk. Flyten er forferdelig. Du får et mer realistisk resultat av automatisk løsning av kampene. Synd, fordi tilpasningen er veldig bra i spillet, resten mangler.
Likte spillet, men har egentlig ikke lyst til å spille siden jeg startet på en annen telefon, og det er ingen måte å overføre til denne telefonen uten å starte på nytt
Det er ikke verdt pengene. Gratis spill er mer underholdende. Grafikken er dårlig og fargen er ikke tiltalende. Jeg prøvde det av nysgjerrighet...så du slipper det.
Bug. Mcm sial
Det er en feil som roter spillet til. Jeg vil spille mer fordi det er gøy, men det er en feil som stopper det.
Fantastisk spill legg til en modus som du er spilleren som spiller i laget.
dette spillet er ikke verdt det i det hele tatt .. gameplayet var veldig repeterende .. og veldig laggy også .. jeg måtte starte på nytt hvert 5. minutt ... og jeg bruker avansert enhet ... men dere burde alle få youtuber-livet i stedet av dette .. fra samme selskap .. det er mye bedre
Bra spill, men ikke optimalisere
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Симулационни fdj
Spillet er morsomt helt til det plutselig satt seg fast etter at jeg kjøpte en spiller når sesongen slutter... jeg ventet i nesten 20 minutter, jeg lukket appen og åpner tilbake og fortsatt det samme selv når jeg avinstallerer og installerer tilbake. Vennligst fiks det snarest
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Simulátory bxf
Når jeg er i den 3. kampen for 3. sesong i sølv hver gang kalenderen fryser og jeg kan ikke fikse det, så jeg kan ikke komme videre, vær så snill å fikse det. Jeg må alltid prøve å starte på nytt, men det fungerer ikke
Morsomt spill, men tiden sluttet å gå akkurat da jeg besøkte ankom. Kan ikke komme videre i det hele tatt.
Jeg spiller youtuber livet og dette spillet er bra
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Simulaatio lpd
Ikke verdt 8 dollar
Hei . Jeg vil gjerne motta tilbakebetalingen min hvis det er greit for deg fordi jeg ikke kan sette pris på spillet. Den fryser hele tiden, og jeg kan ikke spille den lenger.
Generelt god erfaring, men jeg kommer til å tape minst to kamper, uansett hvor godt laget mitt er. Det andre laget er rangert med 75 og mitt 87, men tapte 2-1 som er galt.
jeg mener jeg trener lagmedlemmene mine veldig godt før kampen, men fortsatt slo motstanderne meg. Dette er en feil som virkelig ikke gleder meg, vær så snill å fiks dette også kan jeg foreslå at du bør ha perma-statistikk og motstanderen vil vokse med statistikken fordi det er som hvor ble de av? lytt til denne kommentaren og gi noen oppdateringer
Grunnen til at jeg gir den en tre stjerner er fordi den fortsetter å fryse når en fremmed dukker opp og jeg ikke kan trykke på den, kontrollene er ikke opplæringen vanskelig, den forteller deg ikke akkurat hva du skal gjøre, vær så snill og fiks det og dårlig endre det til et 5-stjerners
Harvest.io - La tua fattoria Simulazione dxud
Det lar meg ikke gå videre, jeg spilte og fullførte et spill, og så lar spillet meg ikke spille lenger, det lar meg gjøre ting som jeg kan klikke på aktivitet, men de går ikke opp og tiden gjør det ikke bevege seg.
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Simulação dgnk
Kan du fikse feilen naglalag e.
Det fryser som et galt, verdiløst spill for $4, refusjon plz?
Akkurat ferdig med det, det tok meg 4 dager å vinne proffligaen blir lettere når du forstår konseptet med spillet, det reagerer ikke med klikk noen ganger og har noen feil. Men alt i alt flott spill. Hadde det gøy å spille det. Skulle ønske det var lengre skjønt
Vanedannende spill hvor du kan lage og administrere ditt eget esport-lag.
Ikke anbefalt
Beklager
Vennligst optimaliser skjermbildet for oppnådde penger, det henger alltid etter
Hei, hvorfor jeg ikke kan refundere spillet, vær så snill å fikse det!!!
Utmerket, det beste spillet i sitt slag.
Kjedelig spill. Spilte den i 5 minutter, og alt du gjør er å klikke på ting. Alt er i utgangspunktet automatisert. Glad jeg bare betalte 5$
Det så høy kvalitet ut på bildet, men det er det ikke
Jeg kom til gullligaen og det tilbakestilte spillet mitt fullstendig selv om jeg hadde flere redninger
Det er morsomt, men noen ganger når du trykker, fungerer det ikke noe stort problem, men det er der og kan du gjøre livet til e-sport uten tycoon-delen. Redigere. Jeg liker at det fortsatt oppdateres, noe som betyr at de potensielt kan klare det, så i stedet for å være manager kan du være spilleren
Jeg får stadig en feil der når noen dukker opp vil det ikke la meg hilse på dem, noe som igjen setter tiden på pause og ikke lar meg gå videre gjennom spillet. Som andre anmeldelser sier, kan spillet være repeterende, men jeg spiller i omtrent 5 timer og har gledet meg over spillet. Edit: Feilen ville oppstå etter at jeg flyttet til det andre huset. Når du forbereder neste kamp, vil en hendelse utløses. Noen dukker opp eller spiller har et problem, men det ville aldri tillate meg å svare på dem.Arrangementet ville sette spillet på pause
Denne appen har noen skyveproblemer og problemer med berøringsgjenkjenning med folk som kommer til huset ditt (vanligvis fikser en app-tilbakestilling det), men det er et ekstremt godt designet spill som føles veldig givende å spille, jeg har brukt omtrent 30 timer på det så langt og jeg koser meg fortsatt. Dette er definitivt mitt gå til telefonspill akkurat nå