Post by lhakocstamadclean on Mar 8, 2022 0:40:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Amnesia: Memories Premium ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Amnesia: Memories Premium IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat med nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Amnesia: Memories Premium 2022 version ▞▞▞
Värt pengarna för att spela det. Rösterna är fantastiska! Det som verkligen lockade mig är karaktärsdesignerna och historien. Hjältinnan är underbar. Väldigt lätt att kontrollera och så roligt att utforska alla olika rutter!
väntar på jokervärlden....
Verkligen värt pengarna. Tack så mycket för den engelska versionen. Jag hoppas att du gör mer i framtiden. Jag köper dem säkert.
Jag trodde först att det var dyrt men sedan är det här förmodligen det bästa otome-spelet jag någonsin spelat. Det är också ett utmanande spel om du vill ha ett bra slut. Jag har blivit ganska känslomässigt fäst vid karaktärerna... och jag tror att jag har blivit allvarligt kär i Ukyo. >__<
Ett av de bästa otome-spelen som finns. Den har definitivt det bästa reprisvärdet samt fantastiska konstverk. Jag önskar bara att Otomate skulle överföra fler av deras spel som detta till mobilen lika sömlöst. Jag går fortfarande tillbaka för att spela ibland och bläddrar bara i galleriet efter att ha slutfört spelet.
Tack för att du översatte Idea Factory/Otomate-verk och importerade dem till mobilen. Det fanns några översättningar och grammatiska fel genom hela spelet, men inte tillräckligt för att vara irriterande. Fungerade bra på min surfplatta. Jag ser definitivt fram emot fler av den här typen av spel översatta från IF/Otomates arsenal av spel. Får jag föreslå "Will o Wisp" och "Hanayaka Nari, Waga Ichizoku"?
Det här spelet är värt mer än 5☆stjärnor för att vara ärlig. Det är 2020, jag älskar fortfarande det här spelet...men jag önskar bara att de skulle göra en uppföljare för jag skulle verkligen köpa det.
Jag älskar det här spelet på lG G4, det finns en bugg där karaktärsporträtten ibland är osynkroniserade. Lite irriterande.
Det här är ett fantastiskt spel med så många historier och jag kan inte sluta spela det. Skulle rekommendera.
Allt ser bara underbart ut. Det här var verkligen oväntat - sällsynt att otome ser NA-utgåvor, och speciellt på handhållna enheter.Allt gick smidigt, inga laggy laddningsskärmar, fantastiska karaktärer och berättelser även om hjältinnan är lite tråkig för min smak men hon är spelarinsatsen så jag förstår det. Gick in efter att ha sett animen med Shin och Toma som mina personliga favoriter men nu är jag bara helt förälskad i Kent! Hans bra slut var det bästa i spelet, imo. Stöd NA otome-utgåvor och ladda ner!
Varje krona som spenderas är VERKLIGEN VERKLIGEN värt det! Jag har precis avslutat alla rutter och mitt hjärta bara bultade för Ukyo. Varje berättelse har sitt eget unika sätt och karaktär, med karaktärerna att dö för. Grafiken är vacker och rösterna är perfekta för varje personlighet hos olika karaktärer. Som sagt på bilden "GORGEOUS". Definitivt värt att ladda ner hela köpet av spelet!!!
Tack för att du översatte det här spelet. Jag har velat spela det här spelet för länge sedan. Seriöst det bästa otome-spelet jag någonsin spelat hittills. Älskar alla karaktärer, vanligtvis när jag spelade andra otome-spel tenderar jag att inte gilla en eller två karaktärer, men det här spelet är annorlunda, alla karaktärer är superintressanta. Historien är riktigt trevlig och superintressant. Värt pengarna. Vänligen översätt uppföljaren. Jag vill spela amnesia publik, amnesia senare och diabolik-älskare om möjligt.
Blev riktigt sugen på att spela det här, men varje gång jag öppnade det blir skärmen åtta bara tom
Ahhhh, jag dör bokstavligen här borta. Jag är sååå glad att de översatte den för annars skulle jag inte kunna läsa den. Önskar att jag kunde deras språk. Jag älskar det här spelet. Att prova varje väg utan att veta vilket slut som kommer att komma för dig till slut, försöka avslöja deras personligheter och hemligheter för att se vilka svar de skulle vilja ha... Jag njöt av det. Speciellt Ukyos "Joker-värld". Jag är ganska förtjust i hans karaktär för även om han inte har så enastående egenskaper som andra, så är han snäll och han älskade hjältinna av hela sitt hjärta till slutet, och försöker fortfarande skydda henne. Slutet fick mig att gråta ganska mycket. Värt pengarna.
OMG den var så söt och hade sina roliga stunder och hade också sina sorgliga. Slutlåtarna är också så vackra efter att jag äntligen avslutat alla rutter att jag inte kunde sluta gråta. Det var ovärderligt.
Jag älskar det. Jag var orolig att jag inte skulle gilla de andra vägarna efter att ha gjort den första, men jag HADE FEL. Jag har inte gjort Spade (ännu) men jag har älskat var och en av dem nästan lika mycket. Jag trodde verkligen att jag inte skulle göra det. Och det här är den i särklass mest kreativt gjorda självinsättningsfigur jag sett (... Har inte spelat många otoge) värd mina pengar
Varje berättelse var helt annorlunda! Verkligen värd pengarna för alla berättelser! Fantastiska spelord kan inte ens beskriva hur otroligt unika alla berättelser är!! 💘😘😍💯
Jag bokstavligen grät riktiga glada tårar över ukyos bra slut. Känslorna var VERKLIGA. Jag kan gråta bara jag tänker på det. Detta är värt 1000 stjärnor. Helt värt det.
Jag älskade det här spelet!! Grafiken är underbar, storyn är fantastisk! Jag önskar bara att spelet var mycket längre, men slutet var ett tårdrag för mig personligen eftersom jag har varit ett fan av minnesförlust i flera år, jag bestämde mig till slut för att skaffa spelet och det var väl värt pengarna. Den som klagar på priset, spara pengar! Ahhh, det här är verkligen ett roligt spel, mycket bättre än animen som jag har sett innan jag fick det här spelet i present till min födelsedag.Jag gillar verkligen att spela det här spelet, och jag känner att jag faktiskt är det jag är historien eftersom känslor skulle slå mig hårt. När jag spelar det här spelet under en lång period gör det mig av någon anledning sömnig efter att jag avslutat titeln, även om jag inte klagar, jag behöver sova.
Spelet är värt att köpa. Jag njuter av alla karaktärer. Jag gillar också hur berättelsen nyss upp. Det gör mig nyfiken och ville läsa mer.
Spelet startar inte på min galaxy note 5. Svart skärm låser hela telefonen
Allt är fantastiskt det finns inte mycket att säga så glad att detta släpptes! Släpp gärna fler otome-spel!
Det bästa otome-spelet jag har spelat. Det är mycket väl värt pengarna. Du får det visuella tillsammans med dem sexiga röster! Mycket bättre än spänningsspel. Kapitlen är mycket längre och kvaliteten på scenerna är superb. Det enda är att det kraschade på mig några gånger med Kents berättelse men jag startar bara om appen och allt är bra.
Helt värt pengarna. Vackra cg, röster, ja, allt! Det här spelet är bara perfekt. <3
Tack för ännu ett bra spel och för att du gör det tillgängligt på Android! Betalar gärna för detta! Detta är mitt andra premiumköp från detta företag och jag kommer att fortsätta att stödja dig! Lycka till och tack igen för ännu ett bra spel!
Spanish Class Demo 教育 gjnn
Amazingamazingamazing, jag spelade versionen med den kostnadsfria testversionen innan jag tog bort den och köpte den här, och jag måste säga att jag älskade den kostnadsfria testversionen. Edit: Jag märkte att du tog ut en värld i den här versionen, och den karaktären var redan en av mina favoritkaraktärer. Jag önskar att du skulle implementera Joker-världen i den här versionen av spelet. 😢😭 Edit 2: Efter att ha spelat Shin's route, märkte jag en afterstory och en "memories" slot som hade 4 okända karaktärer under sig, trots att versionen bara hade tre andra tillgängliga världar. Hur kommer det sig att Joker-världen inte är ett alternativ? Vänligen gör det till ett alternativ. Jag ville verkligen spela den vägen. 😢😭 Edit 3: Haihai! Ska spela spelet på en Android! Nu kanske jag kommer att kunna spela Joker's World... Edit 4: Jag kunde inte spela Joker World på Android heller, trots att det stod att Android hade alla avsnitt. Jag är lite besviken. Jag hoppades kunna spela hans rutt. Jag var också så exalterad....
Väl värt premiumköpet. Jag var först förvirrad varför jokerrutten inte var tillgänglig först, men efter att ha slutfört de första 4 rutterna blev den tillgänglig. Det finns en bra anledning att det måste vara den sista vägen att ta och jag njöt verkligen av berättelsen och jag grät till slut. Det kan vara lite snurrigt men det går ihop väldigt välskrivet
Vänligen släpp fortsättningen om den är tillgänglig! Älskar det så mycket!
Bästa otome-spelet på marknaden tillsammans med Hakuouki. Köp detta. Nu.
Fantastiska historier. ♧
Definitivt värt pengarna. Historien är fantastisk och konsten fantastisk, rolig att spela
Bästa otome-spelet jag har spelat på mobilen!!!
Jag ÄLSKADE det här spelet! Konsten är fantastisk, soundtracket är vackert, skådespeleriet är fantastiskt och historien var otrolig! Min favorit var faktiskt hjältinnan istället! ♡♡♡
Jag personligen älskar det här spelet. Men jag har fall där sprites misslyckas eller dyker upp i scener som de ursprungligen inte är skild från. Det är lite distraherande och jag brukar behöva klicka in och ut för att få det tillbaka till det normala annars älskar jag det här spelet. Berättelserna är fantastiska
Karaktärerna är fantastiskt skrivna, med undantag för hjältinnan (som bara vill få mig att sticka mig själv i ögat). Häpnadsväckande, oöverträffad grafik och anständiga röstskådespelare. Det hade varit trevligt om de gjorde hjältinnans personlighet lik Wakas, men mindre extrem. Jag hoppas att Otomate översätter de andra spelen för jag vill verkligen se mer. Kent är bokstavligen min idealtyp. Snälla låt mig gifta mig med honom <3
Älskar det! Värt pengarna.
Fantastiskt spel som jag har älskat så länge!♡ Tyvärr är det några problem med det nu. :^((Knappen för att spara har försvunnit och det är verkligen svårt att få den att dyka upp...
Underbart spel
Fantastiskt spel av det fungerar för dig, men sparplatserna slutade helt plötsligt att fungera och det gjorde det helt ospelbart. Jag kan inte ens få pengarna tillbaka.
Jag älskar minispelen som ingick i detta. De flesta otome-spel är i stort sett bara dialog och inget spel, så det här är uppfriskande. Jag är lite ledsen över att spelet kostade så mycket. Men jag antar att de måste tjäna pengar på något sätt... Jag hoppas bara att jag en dag kan spela fler av dessa spel utan att tömma plånboken...
Efter att Nifty Corporations försett mig med en lösning kunde jag äntligen spela spelet smidigt. Karaktärskonsten var trevlig men bakgrundskonsten behövde förbättras. Storyline var A och röstskådespeleriet tillförde en inflytelserik mängd känsla av berättelsen. Tack för att du har lokaliserat detta för Android och iOS. Hoppas vi kan se fler otome-spel i framtiden.
Thiiiiiiiisssssssss är vad jag är här för
Jag älskar det här spelet (ノ*゚ー゚)ノ