Post by unigevnicte on Mar 6, 2022 18:00:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Briljant, elke keer spelen als ik de kans krijg en het heeft me nog geen cent gekost
Ik vind de oude versie gewoon erg leuk qua graphics, maar deze is ook goed.
Kunnen we video's krijgen waar we naar kunnen kijken en meer levens kunnen verdienen?
Ik vind het spel leuk... maar wanneer gaat de nieuwe wereld open? Ik eindigde de 1e 3
Waarom moet ik telkens opnieuw beginnen als ik niet regelmatig speel? Deze game is niet zoals die andere games die mijn voortgang kunnen opslaan. Erg teleurgesteld. Heb hem vandaag verwijderd.
Slechts 4 gebieden niet wat ik had verwacht voltooide game in dagen
Het spel loopt vast wanneer je de service probeert te versnellen
Goed spel en thema. Upgrades zijn veel te duur voor de hoeveelheid geld die je krijgt. Zal mensen ervan weerhouden door te gaan met spelen
Kitchen Scramble 2: World Cook Boshqalar hol
Vind het niet leuk als je eenmaal alle taken hebt voltooid waar je niet verder mee kunt. Het blijft zeggen dat het snel komt
Niet zo goed als de eerste Scramble-game
Het crasht op mij tijdens het opladen!
Ik hou van het concept, haat het bevriezen.
Beholder 2 Avontuur otyg
Verpest... Ik heb net een aankoop gedaan voor $ 2,99 en heb nooit mijn power-ups ontvangen... en ik werd bedrogen door de sleutel van ronde 40 te winnen om door te gaan naar het volgende niveau... Ik antwoordde op het ontvangstbewijs dat ik van de aankoop kreeg een terugbetaling aanvragen... Ik heb nooit een terugbetaling ontvangen... deze mensen zijn oplichters... ze lijken niet te willen dat je naar de volgende fase van het spel gaat... Ik doe een frauderapport via mijn bank!!!
Het is al 2 weken dat ik niet heb kunnen spelen. Wil open of bevriest. Dit is zielig. Voor de rest zou het een geweldig spel zijn. Eenmaal hoger kom je er niet meer in.
Wanneer ik de kok aanraak, beweegt ze niet, soms snijdt je ook tijd te kort. Update dit spel. Ik wacht al een tijdje op het volgende niveau, ik heb alle niveaus voltooid en wacht nog steeds op het volgende. Gelieve te updaten
Ik hou van dit spel, maar de laatste update was waardeloos. Het crasht zodra het wordt geopend. Neem alsjeblieft geen maanden de tijd om dit op te lossen.
Zoveel beter dan de eerste game. Ik moest stoppen met KS1 op niveau 454 omdat het onspeelbaar werd, maar dit is fantastisch. Het is superglad en responsief, ziet er mooi uit en klinkt mooi en geeft geweldige beloningen. De nieuwe update heeft de zaken nog meer verbeterd. Het enige negatieve is slechts 3 locaties en wacht geduldig op een nieuwe, waar ik naar uitkijk. Als een ervaren speler van kookspellen staat deze in mijn top 3 samen met Cooking Crush en Rising Super Chef 2. Uitstekend werk en een pluim voor het team!
Leuk spel. Wanneer komt het volgende restaurant uit?
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual ldvy
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual ldvy
DIT IS EEN ZEER GEWELDIGE KEUKEN SCEAMBLE 2/WORLD COOK SPEL/HET IS SPANNENDER; DAN ALLE ANDERE KEUKEN SCRAMBLE SPELLEN; IK HEB NOG GESPEELD/GEWELDIG/HOLY AWESOME, EN WERKELIJK IK ZOU HET VOORAL AAN MIJN HELE FAMILIE AANBEVELEN, EN OOK VOORAL COCO/MIJN (ONZE) VRIEND(EN)/FAMILY/GOD ZEGEN ERG, VOOR ALTIJD, VOOR ALTIJD LATEN WE ONZE KOKEN AAN/GAME ON/GOD ZEGEN....!!!! OPRECHT IN CHRISTUS JEZUS, AMEN, MS. KAREN DENISE (DENESE) MATTHEWS, RANDOLPH/MS. KAREN
Het zou leuk zijn om een plek te hebben om een schotel neer te zetten. Het moet harten sneller herladen. De aanraakgevoeligheid is niet responsief genoeg. Ik hou van het spel. Wanneer komen er meer levels uit? Ik ben in december begonnen met spelen. Drie maanden is een lange tijd om slechts 3 niveaus te hebben die je niet eens terug kunt gaan en opnieuw kunt spelen.
Wat ik leuk vond aan Kitchen Scramble waren de graphics en het gedenkwaardige verhaal dat bij personages hoort. Dit ontbreekt aan beide. Vooral de graphics voelen goedkoop aan.
Had veel plezier, maar nu krijg ik het spel niet eens lang genoeg open om mijn dagelijkse beloning te innen.... Ik heb 4 dagen lang elke dag iets gezegd en niets... Het ondersteuningsteam is waardeloos
Edit: Nieuwe wereld voltooid. Het wachten begint. Het is 7 maanden geleden dat er een nieuwe wereld is toegevoegd. Geen nieuwe werelden sinds juni 2020.
Geweldig spel
Ik speel dit spel graag. Heel anders dan het origineel. Ik ben teleurgesteld dat ik al maanden wacht op een nieuw niveau. Als er binnenkort niets uitkomt, zal ik deze game verwijderen.
Ik heb in het verleden van dit spel genoten, nu heb ik plezier met het leren van de uitdagende upgrades.
Levens worden niet opnieuw gevuld als de tijd aftelt. Vervelend
Ik speelde 2 rondes en toen stopte het, geen klanten, niets en het gaat niet verder. Was leuk totdat dat gebeurde. Moet de-installeren
Hou van dit spel. Geen advertenties tenzij je ze wilt bekijken. En een uitdaging met de verschillende gerechten. EEN GROTE Dank aan de ontwikkelaars.
Ik zou het graag 5 sterren geven, maar heb het spel uitgespeeld, heb het opnieuw doorlopen en alles opnieuw gespeeld, nog steeds wachtend op nieuwe inhoud. Is de game sinds augustus 2020 niet meer geüpdatet? Dat is echt een lange tijd voor een game om onaangeroerd te blijven door zijn makers.
Ik ben dol op dit spel, speel het al jaren en heeft me nooit problemen gegeven
Ik was dol op dit spel totdat het maanden en maanden en maanden duurde om een update te krijgen
Ik vind het leuk. Ik zou vier sterren hebben gegeven als het een voltooide game was.
Het spel wordt te moeilijk op niveau 6 en je zit daar gewoon vast.
geweldig spel, maar het blijft freexen of sluiten ... een sleep